Tuesday, 14 July 2015

Happy Birthday Nur Sufi Hadaina 4thn


Alhamdulillah...

pejam celik... tido bangun.. perang mandi pagi sebab tak nak pergi sekolah...
tup2 dah genap 4thn kakak daina...

besday kakak daina 29 Jun... tp ari tu sue ada delivery barang di Istana Mahkota Kota Bharu... sambutan besday di tunda sehingga balik KL... dah balik KL tu... maklum lah bulan puasa... lupa lagi disebabkan kesibukan keje2 harian...
sampai satu petang tu... kakak daina tanya.. "mama beli hadiah apa utk kakak?"
Lurpp... alamakkkkk... mama lupaaaaa.... kesiannya kakak...
sue pun wasap asben suh beli kek kecik utk kakak... nasib baik asben sempat lari sekejap utk beli kek.. Alhamdulillah... tertunai sudah permintaan kakak ni....



alaaaaa... lupa nak ambik video nyanyian besday kakak kat hp ayah....
hadoiiiiiiii.... 


hamper dr supplier asben sebagai hadiah utk kakak....
jimat kan?

ini aksi kanak2 tiap2 pagi...
atas kepala adik tu... mangkukkkkkkkk... suka hati dia jea nak letak kat mana....
hadoiiiii... berperanggggg....
masuk bulan july ni... baru sue faham kehendak daina...
kejutnya bangun pagi dgn memberi salam...
"Assalamualaikum Nur Sufi Hadaina.... kakak yg baik tak nangis..."
pastu sue pun peluk dan dukung.... hadoiiii... beratnya ya ampunnnn...
sue ni dah lah badan saiz xs... dukung kakak ringan sikit dari tong gas...
cuma... kalau dukung tong gas rasa mcm beban lah... sbb peluk tong yg xde perasaann..
dukung kakak ni memang lah berat... tp dukungnya dgn kasih sayang...
tak de lah rasa beban... haipppp... dukung kena turun tangga tauuuu...
giler tak tercungap2...
pastu sue cakap perlahan dgn kakak...
"mama mandikan kakak.... biar bersih2... biar wangi2... baru lah Allah sayang..."
Alhamdulillah... hadaina tak nangis pagi dah...

si adik jea yg makin parah... menggelupur sakan...
sampai kena mandikan 2 org lah...
ayahnya pegang pun hampir nak terjatuh... memang buassss...



ini video yg cikgu ain send kat wasap sue...

Alhamdulillah... skrg kakak dgn cikgu baru...
cikgu lamanya sambung belajar...
syukur sgt2 kakak serasi dgn cikgu baru....
walaupun cikgu ain suka menyakatnya... hadaina tetap nak ke sekolah...
kat situ kita tahu... cikgu ain suka mengusik sambil bergurau...
kalau cikgu ain mula menyakatnya... daina akan cari cikgu allin dan cikgu diana utk selamatkan diri.... hahaha...






No comments:

Post a Comment