Sunday, 11 November 2012

Selamat Ulang Tahun Sayang





Selamat hari jadi abgku syg... 
ayg doakan moga abg beroleh keberkatan hidup di dunia hingga akhir...
rezeki yg berkat... anak2 yg baik.. dan bahagia bersama isteri yg baik mcm ayg ni... kah3... :)
ayg baik kan... kan... kan.. hik3

gambar ni snap masa kat kedai kek...
budak kedai tu tengah tulis ayat2 cinta dr SUEperb MaMa buat suami tercinta!!!

Happy Birthday "Abgku Syg"

daina dah bersedia utk hembus kuar air liur kat kek tuuu...


pusssssssss!!!

ini sayaaaaa!!!! muka tak mekap!!!

hihihi...apa yg kitorang buat sempena sambut besday ayah daina ni....

BERCUCUK TANAM...

kami tanam anak pokok dlm pasu..
pokok limau purut... limau kasturi... dan daun kari...
semangat membara nk menanam ni dtg dr jiran tetangga...

ada ke patut depan rumah sue di jadikan tmpt longgokkan sampah...
ada frame yg rosak.. ada tiub motor la... ada kulit kelapa la... huhuhuhu... panas ati memandang...
sue ngan asben ambik semua sampah tu... masukkan dlm plastic hitam dan buang kat 
pembuangan sampah... angkut guna kete myvi WRU 9581,
 lori sampah yg lalu depan rumah tak akan angkut sampah selain dr sisa makanan brg2 dapur...

dah siap bersihkan kwsn tu... kitorang pun terus beli pasu bunga yg reject... hahaha..
nk letak tepi jln mana boleh beli yg cantik... nanti kena curi...kah3...
harga RM6.30/unit x 4unit = RM25.20
+
tanah hitam RM15
+
benih RM25

jumlah semua RM65.20...

nak tegur kesalahan jiran... takut jiran terasa hati...
so, kita guna teknik ni... harap2 diorang sedar dan tak longgokkan sampah lg kat sini...
hihihihi..



No comments:

Post a Comment