Monday, 5 November 2012

cantikkan Ironboard anda!!!

Assalamualaikum!!!

pagi ni mood sue sgt baik... so, sue nk kongsi idea ngan kengkawan SEUperb MaMa!!!

korang mesti berdepan dgn ironboard seburuk ini kan?
ini yg sue punyerrr... beli thn 2008 lg.. sampai skrg masih boleh pakai...
cuma nampak buruk caver jea..hmmm... buruknya ngalahkan kain buruk... kuikuikui

jom kita cantikkan ironboard ni...
bahan2nya..
kain perca dan stepler
(ubat stepler tu kena ada la yea... kang dok ketuk stepler saje... apa pun tak boleh...)

ukur dan gunting kain perca ikut saiz ironboard anda...

kain mesti lebihkan sikit utk ada lipatan ke bawah dan boleh mula stapler...
ketang... ketung... ketang...ketung...
siap sudah... ironboard thn 2008 bertukar jd thn2012... 
nampak baru kan? semangat nk iron baju membaraaaaa!!!

tak payah nk beli cover ironboard kat pasaraya yg mahal tu... 
nk cari size yg sama ngan ironboard kita bkn senang oiii...
. ironboard mcm2 saiz.. bkn ada standard ISO pun...
guna kain perca lg kemas!!!




selamat mencuba!!!
sekian dr SUEperb MaMa!!





No comments:

Post a Comment