Wednesday, 8 November 2017

Daina Dan Hanna - PASTI kids BBST 2017

Di penghujung tahun 2017 ni... Semua ibubapa sibuk dgn anak konvo... Termasuk sue sendiri... tahun ni,Sue jd lebih teruja sebab 2 Anak sekolah yg sama... waaaa.. Rasa mcm Anak deret2 Sgt... Hehehe

Alhamdulillah... 2017 Daina Dan Hanna sekolah yang sama dan satu sesi... Kemain seronok lagi diorang dpt sekolah sama... Setiap pagi dekna yg akan siap dulu tak sabar nak ke sekolah... Kakak nya slow sikit... Sekali sergah sekali gerak... sampai jea kat sekolah... dekna akan langkah masuk pagar dulu... pastu tunggu kakaknya yg segan nak melangkahhhh... hahahaha

"Dekna... Apa yg best kat sekolah PASTI?"
"Ramai Kawan..."
-Lurp-

"Mama... Dekna suka pegi sekolah... Boleh main..."

Hahaha 

Alhamdulillah.. sekarang kakak dah pandai membaca dan mengira utk level Pra Sekolah... Ok lah tu... mama pun tak nak paksa dan bagi tekanan utk dpt nombor satu sehingga kakak hilang saat menikmati zaman kanak2.. zaman kanak2 sebenar lebih kepada main dan gelak tawa... bukannya paksa belajar spt remaja.





Dekna tempat ke tiga dlm kelas.. Kakak tempat ke 5 dlm kelas...
Alhamdulillah... 


Dekna pulak sue nampak mcm agresif kat sekolah... berani main test2 micropone pulak yea... berdiri kat pentas... pastu jerit... naik!! naik!!!... sambil hanyun tangan panggil kawan2 naik pentas...hahaha.. kat rumah susah nak mengaji... bila suuruh membaca terus mengantuk.. penat katanya... latihan yg dekna suka ialah mewarna... buku yg dekna suka beli ialah buku yg ada sticker. muahahaha ..



Dekna dpt microphone... Aduhhh... Buat persembahan Terus tak boleh tunduk... Sebab microphone tinggi... Hahaha







Persembahan yang penuh bersemangat... terima kasih cikgu ain berusaha gigih utk persembahan pelajar 6 tahun.


Waaaa... Hebatnya.. Kakak pandai dikir Barat... Hebat2 belaka persembahan pelajar tahun ini... Part yg paling best.. Bila anak2 berebut microphone... Hahaha


















No comments:

Post a Comment