Thursday, 18 September 2014

Tablet Samsung


Daina oh Daina...
 
kejenya melayan cerita upin ipin... apa yg upin makan itu yg kakak nk makan... apa yg upin pakai... itu yg kakak nk pakai...
 
lepas kakak tengok cerita upin ipun kat atas tu... kakak mintak.. (tengok kat minit 5.00)
"mama.. beli lah toyrobot... beli laaaa..."
 
hadoiii... mana pulak mama nk cari toyrobot ni... ada jumpa kat kedai runcit... tp itu mainan robot utk lelaki... mama tak sampai hati nk bg kakak main mainan lelaki... takut kakak confius jantina pulak... 
 
lepas packing barang... sue pun suruh kakak baring atas kotak... pun tiru mcm kat upin ipin tu...  
pastu gunting...
punya lah seksa nk gunting kotak yg keras nih...
pastu lukis mata... mulut... hidung...
taddaaa... siapppp!
 hahaha... bukan main seronok kakak main ngan toyrobot ciptaan mama yg kreatif ni.. hik3
 
settle permintaan kakak...
 *************
 
dok 2 hari... kakak layan cerita upin yg ni pulakkkkk... 


"ayah.. beli lah tablet utk kakak satu.. beli lah.. kakak nak satu jea.."
"mintak ngan mama... payment mama dah masuk tu..." hahaha

arghhhh... mama jugak yg mangsa... tak sampai hati nak kecewakan budak kecik yg cuma tahu mintak jea... terpaksa lah beli tablet samsung yg model lama.. rm605... boleh la.. murah sikit...
lg pun skrg benda ni satu keperluan bukan kemewahan.. zaman teknologi..

 seronoknnya kakak dpt tablet...
terlompat-lompat... terjerit-jerit... tergelak-gelak..
"waaaa... tablet ni utk  saya ke?... mama beli untuk saya ke?.. terima kasih mama... sayang mama.. yeahhh.. saya ada tablet...."
 
haaaa... itu ayat bodek yg standard kakak guna laaaa... hahaha
mengadap tablet jea laa... tido pun sambil peluk tablet...
mama nk cek msg pun xboleh...


ini gaya adik merajuk yg asyik kena mengalah dgn kakak... hahaha

*************************

hari tu daina cakap... "kereta ayah ni buruk.. beli baru lah"

sue cerita kat asben... boleh dikatakan terkejut beruk lah asben sue.. hahaha

*************************

"ayah, bg kejap hp ayah tu... kakak nak main game.."

hahaha... tersentap ayahnya yg tengah main game...

***********************

pasni jgn lah upin ipin gatal naik BMW... kang tak pasal2 kakak mintak BMW... mampuihhh..
menangis keluar air mata berdarah pun mama tak akan beli oiiiiii...










No comments:

Post a Comment