Thursday, 27 March 2014

Hari Persandingan Rosmazianie

Assalamualaikum buat pembaca setia blog SUEperb MaMa..

hari ini sue update hari kesyukuran adik sue +rosmazianie hasein pd 24hb March 2014

sblm pengantin lelaki sampai... biarlah kami posing dulu yea.. muahaha.. bg kat pengantin lama ni lepas gian dan rindu kat pelamin kami dulu... kikiki

lagu ini sue tuju khas buat Pengantin baru... Mazia + Pijie


sblm tu.. kami simpan kenangan kami disini yea...
layan gambar kami sblm tengok gambar pengantin yea.. kikikiki



















dah sampai masa pengantin naik pelamin... flower girl mengamuk... aduhaiiii... puteriku sayang..

siap kami posing... pengantin lelaki pun sampai...

 bacaan doa buat pengantin...
 setia menanti..
diiringi oleh dayang2..
ada dayang tua... dan dayang muda.. muhahaha..
bersanding lah dua mempelai... :)



 flower girl sepatut teman kan pengantin... tp larikan diri saat ahkir... sebab.. sebab.. sebab..
kami lapaaaarrrrrrr!!!! hahaha
awal2 xnak makan... pengantin sampai baru mengamuk lapar...
adusss... rosak program...



Artis jemputan ----->>> Alabaladi..
persembahannya peringkat ineternational, memandangkan beliau ni pernah jadi anak murid Arwah Haji Omar (Atuk sue), dan kenalan emak dr kecil lagi... dpt lah harga special... Alhamdulillah..
Insan kurang upaya ini miliki suara yg merdu...
dan diilham oleh Allah kpd nya...
membuat minyak merah alabaladi sebagai sumber pendapatannya...

yg membezakan kenduri arwah dan kenduri perkahwinan adalah muzik..
sue sgt suka kenduri yg ada muzik...
rasa kenduri tu cukup meriah...
yg haramnya.. sampai berjogek lelaki dan perempuan tanpa batasan... :)


 Alabaladi - persembahan sampai ke international...
terbaekkkkkkk!!!
 yg membuat sue tersentak..
emak selalu sebut... emak sgt suka nyanyian Alabaladi..
rupa2nya.. Insan Istimewa ini adalah salah seorang dr 40 org anak murid mengaji Al Quran arwah atuk sue dulu...
baru sue tahu... rupa2nya.. rumah arwah atuk sue selalu di penuhi kanak2...
dan arwah juga seorang guru mengajar mengaji Al Quran..
 peralatan muziknya yg menarik perhatian sue..
rekaannya sendiri.. mengunakan buluh dan skru2..
membuat sue termenung sejenak...
Allah memberi rezeki kpd hambanya dgn pelbagai cara..
asalkan rajin dan usaha...
Insan yg kurang upaya ni mampu menyara 6 org anak hingga ke Universiti..


alahai tertonggeng lah pulak...
hahaha... kalu pakai hp boleh pusing lah yea...
kalu tengok pakai destop atau laptop boleh terbalik kan lap top anda yea... kikikiki







aksi pengantin lepas majlis... muahaha

senarai alunan merdu yg dilink kat fb sue.. xdpt nak uplaod ke youtube..
terpaksa link ke fb.. :)



 
 
 
 
 
hari ini hari khamis.. 27hb mac 2013
hari pengantin perempuan bertandang ke rumah lelaki..
sue rasa x sempurna seorang kakak sbb xdpt join..
sue rasa nak jadi singa mengaum jea kat org yg letak tarikh kenduri hari keje ni...
kalu hari jumaat boleh tolerens lagi... sbb sabtu ahad cuti...
ini hari kamis... dah la isnin selasa dah cuti...
dr Kelantan bekejar ke KL utk keje hari rabu..
takkan kamis nk bekejar ke terenganu pulak...
pastu bekejar balik utk keje hari jumaat... adoiii... tak logic kalu sue buat mcm tu..
abis tu??? takkan yg bkn pengantin ni kena cuti seminggu mcm pengantin kot...
hadoiiiiiii...
terpaksa lah diam jea... xleh mengamuk... sbb kita kena hormat keputusan org lain...
hmmmm... uhhukkkk... kecewa... xdpt joinnnnn...


okey sue tutup entry ini dgn picture puteri2 sue meniru gaya pengantin posing yea..
pengubat rindu... muhahaha...
tata.. titi.. tutu...
































































No comments:

Post a Comment