Friday, 18 May 2018

Premium Original Taste Nasi Kerabu Sepang


Sibuk dengan keje.... baru perasan besday sue hari ni... terima kasih rakan taulan di alam maya yg wish besday sue...

asben sue tanya... 

"besday ayang nak kek ke?"

"hmmm... tak payah nak suprise dgn kek sangat lah bang... zaman kejutan dah habis dah... surprise2... terkejut dgn surprise hari jadi laaaa...skrg zaman anak ramai... tak sempat dah nak buat2 terkejut... bizi dgn anak sekolah... bizi dgn bisness medical dan bizi dgn bisness nasi kerabu... lagi pun sorang anak sambut besday dua tiga kali setahun... sambut kat sekolah.. kat transit.. dgn family (kat Hotel).. hadoiiii tengok kek warna warni pun dah nak muntah.. tunggu lah lepas ni.. kot2 ayang rasa kempunan untuk dpt 'KEJUTAN' dari abg.. kang ayg bagitahu yea..." 

hahaha


Nasi Kerabu.... Nasi Kerabu... Nasi Kerabu pertama di Malaysia yang guna beras basmathi... sgt special pembungkusannya... harga berpatutan... makan kenyang molek... ramai yg sudah berpuashati... anda bila lagi?

Service kami???... service yang terbaik kami persempahkan... bye!!




OPEN ORDER
PREMIUM ORIGINAL TASTE NASI KERABU SEPANG

πŸ’žSET KENYANG - RM6.50 (MAKAN KETIKA LAPAR BERHENTI CONFIRM KENYANG)πŸ˜‹
Nasi penuh, telur masin 1/4, ayam potong 12 / ikan sederhana.

πŸ’žSET EXTRA KENYANG - RM8 (MAKAN KETIKA LAPAR BERHENTI KENYANG GILERR🀣)
Nasi Extra, telur masin separuh, ayam potong 12 / ikan kembung besar spt di restoran2 utk alacarte. 

πŸ’žπŸ˜œπŸ’žπŸ€“πŸ’žπŸ˜πŸ’ž
Admin Starry i Resources.
0172838319 Suzi 0132471718 Safi
Instagram : Nasi_Kerabu_Sepang
                     #nasi_kerabu_sepang







No comments:

Post a Comment