Sunday, 20 March 2016

Nur Sufi Dhiahanna - 3 thn




haaa.... cuba cari di mana Adik hanna?
zooooommm... jgn tak zoooommmm...

cikgunya cakap... hanna ni special sikit...
ada tilam khas utk hanna... kalu dia nak belajar... dia belajar... kalu dia nak minum susu... 
 dia minum susu jea... hahaha

yesssssss.... ini lah sekolah yg memang sue suka utk kanak2 yg berumur bawah 4thn..
tak ada paksaan utk belajar...

yg paling sue kagum dgn Teacher sekolah adik hanna ni....
teacher2 nya panggil hanna ni "Adik".... hahahaha

sempana besday adik hanna... mama sibuk sgt... ada penghantaran barang di pantai timur...
apa lagi... ambik kesempatan untuk ziarah emak ayah lah...

haissshhhh... kesian kat anak2... tido berhimpit2 dgn barang...
Alhamdulillah... syukur sgt... diorang dah biasa susah...
 tak de lah mengamuk time kereta penuh barang....

muka pasrah jea...
nak ambik org gaji... tak sampai hati sue nak tinggal anak2 kat org indon time outstation...
biarlah sama2 susah... sama2 merasa kesenangan....

dah siap hantar barang... kami raikan mkn2 utk besday adik di Restoran Syam Kota Bharu...
standard menu yg kitorang selalu pilih di retoran cina muslim ni... Ketam lebut telur masin...
wah2.. memang sedap....
  
dah balik sepang... baru sempat beli kek besday adik....
kemain seronok lagi dapat kek ladybirds...
makannya secubit jea... excited jea lebih....

hadiah pulak.... mama ngan ayah belikan jaket utk berenang... kenapa?
setiap hari minggu.... diorang mesti ke kolam renang....
no gadjet... no kartun.... dan kurangkan pusing2 di pasar raya...

asyik bawak gi pasar raya... alih2 beli mainan yg entah apa2... balik rumah jadi sampah...
aktiviti riadah diorang sekarang ni... swimming....


 
 haaaaa.... ini hadiah yg paling mama tak sangka.....
3 ekor kitten....

mcmana boleh jumpa kitten ni??? jom ke next entry...
tata... titi... tutu...

opstttt... lupa nak ucap happey beday adik hanna.... muahhhhh2...

No comments:

Post a Comment