Pages

Saturday 20 July 2024

Nur Sufi Hadaina MSSD Sepang 2024 - Naib Johan Ping Pong U15


Naib Johan MSSD Sepang 2024 U15
Final lawan dgn State player Putrajaya.. 

4 player terbaik U15 di Sepang. 

Alhamdulillah.. Rezeki yang tak disangka2.. Terima kasih Ya Allah.. Keinginan kakak tercapai utk berada di sekolah agama yang bagus, tak duduk asrama dan dpt main ping pong di peringkat MSSS dan KESUMA tahun ini. Itulah target kami selama ini Alhamdulillah.. 

Setiap org mempunyai tangga kejayaan yang berbeza mengikut kehendak masing2.  Ada yg meletak target sampai ke MSSM.. Itulah kejayaan buat dia.. Pada Sue.. Kejayaan dlm sukan ping pong sampai ke MSSS dan KESUMA adalah satu misi yg lengkap. Kalau sue tekan lagi dgn training utk capai ke MSSM.. Confirm akedemik nya akan tertinggal sebab latihannya kerap dan keras (tak ada masa utk study) 

Semua org tahu kan.. Nak berjaya dlm akedemik pun perlukan masa utk study... Masa utk menghafal... Budak yg dilahirkan bijak sekali pun.. Kalau tak ada masa utk baca buku.. Tak kan boleh jawab exam dan tak akan cemerlang.. 

Alhamdulillah.. Semoga Anak2 kita berjaya di dunia hingga akhirat dan menjadi insan yg berhati mulia mendapat Redha Allah dan Syafaat Rasulullah. 


No comments:

Post a Comment